PointBlank Harita Bozmayan Özel Wallhack+Crosshair Eylül 2014 - f

728x90 AdSpace

Trending
7 Eylül 2014 Pazar

PointBlank Harita Bozmayan Özel Wallhack+Crosshair Eylül 2014

PointBlank Harita Bozmayan Özel Wallhack+Crosshair Eylül 2014

PointBlank Harita Bozmayan Özel Wallhack+Crosshair Eylül 2014

Selamlar arkadaşlar.Yeni çıkan hileleri paylaşmaya devam ediyoruz.Bildiğiniz gibi neredeyse bütün wallhackler oyunda haritaları bozmakta.Bu sebeple birçok haritada oynayamıyoruz.Şimdi paylaşacağımız wallhack hilesi harita bozmamaktadır.İstediğiniz mapta kullanabilirsiniz.Hile oyuna girdiğinizde otomatik aktif olur.

Yazılı Anlatım
İndirdiğiniz dosyadaki Wall_Loader.exe'yi yönetici olarak çalıştırın.
Ardından oyunu başlatın.
Oyuna girdiğiniz zaman hile otomatik aktif olur.


Videolu Anlatım


İndir

İndirmek İçin Tıklayın
Alternatif İndir
Virustotal İçin Tıklayın
point blank harita bozmayan wallhack hilesi,point blank güncel wallhack 2014,point blank trainer indir,point blank hile sitesi,point blank güncel hileleri 2014
PointBlank Harita Bozmayan Özel Wallhack+Crosshair Eylül 2014 Reviewed by f on 01:30 Rating: 5 PointBlank Harita Bozmayan Özel Wallhack+Crosshair Eylül 2014 Selamlar arkadaşlar.Yeni çıkan hileleri paylaşmaya devam ediyoruz.Bildiğiniz g...

6 yorum:

  1. Hackshield Programı Tarafından Hile Tespit Edildi Dİyor Ne Yapmam Lazım Lütfen YARDIM EDİN

    YanıtlaSil
  2. umut arkadasim vh cok aim bot koyun bir kezde

    YanıtlaSil
  3. hangi log silici öneriyon

    YanıtlaSil
  4. ben olsam The Zetsumei kullanırdım

    YanıtlaSil