Point Blank Hızlı Bıçak&Wallhack Hilesi Güncel 2014 - f

728x90 AdSpace

Trending
12 Temmuz 2014 Cumartesi

Point Blank Hızlı Bıçak&Wallhack Hilesi Güncel 2014


Selamlar arkadaşlar.Hilede multi knife,wallhack,no fall damage,no reload dışındaki özellikler fix yemiştir.Ama bu 4 özellik sorunsuz çalışmaktadır.Hileyi kullanmadan önce dll dosyasını virüs taramasından geçiriniz.

Hile Özellikleri:
+  Wallhack
+ Multi Knife
+ No Fall Damage
+ No Reload
(Çalışan Özellikler)

Hilenin kullanımı ve çalıştığına dair kanıt :
Point Blank Hızlı Bıçak&Wallhack Hilesi Güncel 2014 Reviewed by f on 00:00 Rating: 5 Selamlar arkadaşlar.Hilede multi knife,wallhack,no fall damage,no reload dışındaki özellikler fix yemiştir.Ama bu 4 özellik sorunsuz çalışma...

31 yorum:

  1. Dll dosyasını indirip System32 ye at.

    YanıtlaSil
  2. Admin harbiden süpersin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Yha Admin Ltfn Yardım Et MSVCR001D.dll bilgisayarınızda eksik olduğundan başlamıyor.bu sorunu çözmek icin programı yeniden yüklemeyi deneyin diyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dllyi indirip System ve System32 klasörlerine at.

      Sil
    2. dll nerde ki

      Sil
    3. Admin system 32 yede attım systeme de attım aynı hata yardımını beklıyorm usta

      Sil
    4. Oyunun krulu olduğu yere atıp birde öyle dene.

      Sil
  4. bendede dll hatası veriyo dllyi indirip attım system32 ye ama hala aynı yardım edin lütfen

    YanıtlaSil
  5. Nerden ındırcez

    YanıtlaSil
  6. admin ben açamdm yeni bir hesap sen bana açrmsn lütfen ?

    YanıtlaSil
  7. nolur ben bulamadım nolur nerden indirecem nolursunuz ya bi cevap verin NOLURRRRRRRR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndir butonuna basıp 5 sn bekle ve Reklamı gec de.İndirme ekrani gelecektir :)

      Sil
  8. admin kardeş ordamısın bi link at DLL nin heri

    YanıtlaSil
  9. nerden indirilio admin bu linki bulamadım

    YanıtlaSil
  10. Verecegim linkten indirim at bu sefer dene bakayım windows/ system32 nin içie atın http://www.mediafire.com/download/lbdfqbzfnfljb55/msvcp100d.dll

    YanıtlaSil
  11. admin Dll nin Linkini Atarsan Seviniriz .

    YanıtlaSil
  12. Dostum Hıleyı Indırdım Dll yı ındırdım Dll yı System - System 32 Ve Oyunun Kurulu Oldugu Dosyaya Attım Ve Hala Aynı Hatayı verıyor Yardım edermsn

    YanıtlaSil
  13. atıyorum yenıden aynı hatayı verıyor

    YanıtlaSil
  14. System ve System 32 ne point blank icinde yok bi yardım edin

    YanıtlaSil
  15. Admın bastakini indirdim yapmam gereken adımları bana bi yazarmısın

    YanıtlaSil
  16. MSVCR100D.dll bilgisyarınızda olmadığından program başlatılamadı sorunu çözmek için programı yeniden yükleyin diyo indiriyom dll yi olmuyo ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  17. hile nasıl kullanıcam yardımn pleaseee

    YanıtlaSil
  18. admin indirdim ama nasıl kurcam

    YanıtlaSil
  19. ADMIIINNNN SYSTEM VE SYSTEM 32 YE DLL YI ATTM HALA OLMUYO!! BI CEVAP VERR

    YanıtlaSil