Point Blank 0x82000020 Hatası ve Çözümü - f

728x90 AdSpace

Trending
17 Temmuz 2014 Perşembe

Point Blank 0x82000020 Hatası ve Çözümü


pb-hata

Selamlar arkadaşlar.Bugün birçok arkadaşımız point blank de launcheri açarken 0x82000020 hatası alıyormuş.Bu hatanın çözümünü burada paylaşacağız.

0x82000020 Hatasının Çözümü

  • İlk önce Denetim Masası>Ağ ve İnternet>Ağ ve Paylaşım Merkezi>Yerel Ağ Bağlantısı yolunu izleyin.

  • Gelen ekranda Özellikler'e tıklayın.

  • İnternet Protokolü Sürüm 4 üzerine gelip çift tıklayın.

  • Tercih edilen dns sunucusunu "208.67.222.222" olarak,diğer dns sunucusunu "208.67.220.220" olarak ayarlayın.

  • Tamam'a tıklayıp pencereleri kapatın.Point Blank oyununa artık sorunsuz giriş yapabilirsiniz.

  • Çözüm 2

    Yukarıdaki yöntemle sorunu çözemeyenler aşağıdaki dosyaları indirip PointBlank'in kurulu olduğu yere atsın.

    Dosyaları İndirmek İçin Tıkla

    Point Blank 20000 NG Paylaşım Etkinliği (Tıkla)

    Point Blank 0x82000020 Hatası ve Çözümü Reviewed by f on 10:19 Rating: 5 Selamlar arkadaşlar.Bugün birçok arkadaşımız point blank de launcheri açarken 0x82000020 hatası alıyormuş.Bu hatanın çözümünü burada paylaş...

    32 yorum:

    1. teşekkürler kardeş işe yaradı :)

      YanıtlaSil
    2. admin ellerine sağlık çözdüm sayende sorunu

      YanıtlaSil
    3. yerel ağ bağlantısı nerde solesene admın

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Ağ ve paylaşım merkezine geldikten sonra:
        http://img497.yukle.tc/image.php?id=2718q.jpg

        Sil
    4. yerel ağ bağlantısı nerde

      YanıtlaSil
    5. Teşekkürler Kardşim işe yaradı

      YanıtlaSil
    6. Teşekkürler kardeşim kaç 2 gündür bu çözümü arıyodum ellerine sağlık :)))))))

      YanıtlaSil
    7. saol abi allah ne muradın varsa versin

      YanıtlaSil
    8. saol kardes ya allah razı olsun ya gercekten oldu

      YanıtlaSil
    9. Çok sevaba girdin kardeş

      YanıtlaSil
    10. Yanıtlar
      1. Konuya eklenen Launcher dosyalarını indirip PB'in kurulu olduğu yere at.

        Sil
    11. Tek Bu Sitede Çözümü Buldum Helal Olsun Süper Site.

      YanıtlaSil
    12. kardesım aynısını yaptım olmadı lutfen yardımcı olun

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Konuya eklenen Launcher dosyalarını indirip PB'in kurulu olduğu yere at.

        Sil
    13. Yanıtlar
      1. Konuya eklenen Launcher dosyalarını indirip PB'in kurulu olduğu yere at.

        Sil
    14. sağol ilk başta işe yaradı baya kullandım yine aynı hatayı verde dns ayynı olmasına rağmen ama yinede sağol :D

      YanıtlaSil
    15. kardeşım dün yaptım cok güzel giriyodu ama şimdi aynı hatayı vermeye basladı dosyalarıda ındırıp PB nın ıcıne attım gene aynı hata napıcam. :(((

      YanıtlaSil
    16. kardeşim dediklerini yaptım zaten ıp adresleri aynıydı yinede değiştirdim launcheri indirdim içine attım aynı dosyalar zaten var dedi bende iptal dedim oyuna yine giremiyorum sence niye ?

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Gelen uyarıya Kopyala ve Değiştir deyip öyle deneyin.

        Sil
      2. dediğin gibi yaptım oldu sandım açılış kutusu geldi sonra en uygun sürüm aranıyor yazıyodu altta guncellemeye tıkladım o hatayı verdi kapandı kardeşim bana yardım et hep dua ederim sana bak lütfen bana yardım et kardeşim

        Sil
    17. kardeşim indir e tıkılıyorum indirme limiti aşıldı dio çözümü varmı

      YanıtlaSil
    18. Ya İkisinide Denedim Olmadı :(

      YanıtlaSil
    19. abi ben bu dosyayı ındıremedim ya benım pc Windows 8 nasıl ındırcem dosyayı ındırıom sonra bu programı nereye kaydetmek ıstersiniz diyo abi acil yardım et

      YanıtlaSil
    20. Her ikisinide denedim ama değişen bir şey olmadı yine aynı hatatı veriyor...

      YanıtlaSil
    21. KARDEŞ bunu yaptım ama SONRADA 0X82000015 HATASINI VERMEYE BAŞLADIO

      YanıtlaSil