Youtube İzlenme Sayısını Artırma 2014 - f

728x90 AdSpace

Trending
9 Haziran 2014 Pazartesi

Youtube İzlenme Sayısını Artırma 2014

YOUTUBE VİDEO İZLENME SAYISI ARTIMAK YOUTUBE İZLENME ARTIRMAK VİDEO İZLENME SAYISI YOUTUBE HACK
İZLENME SAYISI YOUTUBE
ARTIMA YÖNTEMİ









Merhabalar .
Bu yöntemi daha önce kullanan var mı bilmiyorum ama internette daha önce rastlamadım.


Videoda her şey anlatılmıştır.
Mantığı kısaca açıklamak gerekirse;
Youtube videonuzun kodunu blog'unuza ekliyorsunuz. Ama video siteye her girişte otomotik olarak başlamayacağı için  otomotik başlatma kodunu da eklemelisiniz.
Ardından blogunuzu hitarttirma.com' a kaydettiriyorsunuz.
Böylece sitenize gelen her ziyaretçi otomotik olarak youtube videonuzu izlemiş olacak ve videonuzun izlenme sayısı artacaktır.
HitArttirma.Com'ûn günlük trafiğine bağlı olarak sitenize ziyaretçi gelir.(Ortalama 50-100 ziyaretçi)


Video: 



Youtube İzlenme Sayısını Artırma 2014 Reviewed by f on 12:23 Rating: 5 YOUTUBE VİDEO İZLENME SAYISI ARTIMAK  YOUTUBE İZLENME ARTIRMAK VİDEO İZLENME SAYISI YOUTUBE HACK İZLENME SAYISI YOUTUBE ARTIMA YÖNTEMİ ...

15 yorum:

  1. kardeşim güzel bir yöntem bulmuşsun . kaydettirdim bakalım sonuç ne olacak :)

    YanıtlaSil
  2. video izlenme sayısını arttırıyor güzel ve pratik

    YanıtlaSil
  3. F5 leyincede oluyo aS:FJ:ASD::ASD:A:SD

    YanıtlaSil
  4. Yanıtta verdiğim kodu deneyiniz :

    https://plus.google.com/107106439207436679049/posts/LJWe6svMKqf

    YanıtlaSil
  5. Ben denedim çok iyi sıkılmadım bunları yaparken.Çok maceralı :D :D ama iyi fikir emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
  6. Fikir güzel.Emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. kardeş şu autoplay yazısını bana bir yazabilirmsin lütfen

    YanıtlaSil
  8. admin bna autoplay yazısını yazabilirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. &autoplay=1

      Videoda nereye eklemeniz gerektiği gösterilmiştir.

      Sil
  9. teşşekkür adamım

    YanıtlaSil