Point Blank MultiHack Temmuz Güncel - f

728x90 AdSpace

Trending
1 Temmuz 2014 Salı

Point Blank MultiHack Temmuz Güncel

pb-multihack-indir

Selamlar arkadaşlar.Birçok kişinin aradığı Point Blank Multi Hack i paylaşacağım.İndirdiğiniz dosyadaki Log silici adlı programıda hilenin oyundan atmaması için kullanabilirisiniz.

Hile Özellikleri:
+  No Recoil (Tepme yok)
+ Weight 99 (Silahların ağırlığını sıfırlar)
+İnfinite Ammo (Sınırsız Mermi)
+ Anti Afk
+ No Fall Famage
+ Fast Shot
+ Fly Hack
+ Muti Knife
+ Rapid Fire
+ Wallhack
+ Quick Swap

Hilenin kullanımı ve çalıştığına dair kanıt :



Point Blank MultiHack Temmuz Güncel Reviewed by f on 16:14 Rating: 5 Selamlar arkadaşlar.Birçok kişinin aradığı Point Blank Multi Hack i paylaşacağım.İndirdiğiniz dosyadaki Log silici adlı programıda hilenin o...

32 yorum:

  1. registrar ekranı gelmiyor yardım pls

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirdiğin dosyadaki injektörü yönetici olarak açıp hileyi öyle injekt et.Veya başka bir injektör le dene.

      Sil
    2. kardeş ben hileyi injectliyorum o kullanıcı adı yazma ekranı gelmiyor başka injectörle denedim yonetici olarak felan acaba bir dosyamı eksik...

      Sil
  2. Admin sıteye uye olamıyoz CAPTCHA yanlıs dıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Digite yazısından sonrakileri yazcaksın.
      Yapamadıysan ben bir tane üyelik açtım onu kullanabilirsin :
      user: ustapc22
      pass: ustapc22

      Sil
  3. tw versem bana yapabilr misin ne olur kardeş

    YanıtlaSil
  4. başkan benim pc desteklemiyo direk url adresini yoruma atabilir misin

    YanıtlaSil
  5. msvcr120.dll olmadığından başlatılamıyor diyor lütfen yardım edin nasıl yapıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tw verim yap system nerde bilmiyorum

      Sil
    2. Umutt kardeşim lütfenn yardım et

      Sil
    3. fb.com/byubTR ekle. yardımcı olayım.

      Sil
  6. Admin harbiden süpersin ya.

    YanıtlaSil
  7. admin bu hileyi indirirsem pc ye virüs bulaşır mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarama sonucunda virüs bulunmadı.Ama yinede hileyi kullanmadan önce dll dosyasını antivürüsünle tarat.

      Sil
    2. İndirdiğin dosyada injektör var.

      Sil
  8. admin hileyi nasıl çalıştırcaz

    YanıtlaSil
  9. Hackshield le ilgili hata oluştu diye bi hata verdi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Log siliciyi açtın mı?

      Sil
    2. admin kayıt olurken altta doğrulama var ne yazcaz

      Sil
    3. Digite yazısından sonrakileri yazcaksın.

      Sil
  10. admin kardeşim faceden istek yollaım kabul edermisin ? twden yapıver lütfen

    YanıtlaSil
  11. msvcr120.dll hatası veriyor lütfen yardım ney indirmem gerek system ne atmam lazm bi link atın internnet buldm attm ama yine aynı hata lütfen yardm et

    YanıtlaSil
  12. admın poıntblak exe yazıyonya nasıl yazılıyo o ya

    YanıtlaSil
  13. abi bende msvcr120.dll sorunu verio o dllyi indirip system32ye attım ama yine olmadı ne yapıcam

    YanıtlaSil
  14. Admin ben yapamadim faceden istek yolladim tw da veriyim nolursun yap :(

    YanıtlaSil
  15. Çalıştı çok eteşekkür ederim admin ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  16. Açabilen birisi Cheast4you dan hesap açabilirmi bana açılmıyor admin error veriyor acil yardım

    YanıtlaSil
  17. kardeş iyi güzel hıle açılıyo açılmasınada aradan bi süre geçti 404 hatası veriyo sebebi nedir acaba

    YanıtlaSil
  18. Kardes kullanıcı ac bana bı

    YanıtlaSil