Üye Ol 1 TL Kazan | Site Ziyaret Et/Kayıt Ol Para Kazan | ÖDEME KANITLI - f

728x90 AdSpace

Trending
28 Eylül 2013 Cumartesi

Üye Ol 1 TL Kazan | Site Ziyaret Et/Kayıt Ol Para Kazan | ÖDEME KANITLI




Sizlere beruby yi tanıtacağım.



Öncelikle; 



Berubyden Nasıl Para Kazanacağız ?


Beruby e kayıt olduğunuzda zaten bakiyenize 1 TL eklenir.
Bu 1 tl yi isterseniz kayıt olduğunuz anda talep edebilirsiniz.

Siteleri ziyaret edince 0.01 / 0.02 Tl civarı para eklenir bakiyenize.

Sitelere kayıt olunca ; kayıt olduğunuz siteye bağlı olarak para kazanırsınız.
Örneğin ben nike'a kaydolmuştum 1.30 TL para verdiler.
Zaten sitenin karşınızda yazar ; kayıt olduğunuzda ne kadar para kazanacağınız.

Sitelerinize arkadaşlarınızı üye yaparak 0.30 TL para alırsınız.

Alışveriş yaparak veya indirim kuponlarından para kazanabilirsiniz.


***
Benim tavsiyem; siteleri ziyaret ederek, kayıt olarak ve arkadaşlarınızı
üye yaparak para kazanmanızdır.
Çünkü bunlar daha kolay :)

***
Beruby' ye kayıt olduğum gibi direk ödeme talebinde bulundum.
Ve 2 gün sonra parayı gönderdiler.


Ödeme Kanıtı:










***

Üye Ol 1 TL Kazan | Site Ziyaret Et/Kayıt Ol Para Kazan | ÖDEME KANITLI Reviewed by f on 03:26 Rating: 5 Sizlere beruby yi tanıtacağım. Öncelikle;  Berubyden Nasıl Para Kazanacağız ? Beruby e kayıt olduğunuzda zaten bakiyenize 1 TL ekle...

5 yorum:

  1. Evet.2 adet ödeme kanıtı daha eklendi .

    YanıtlaSil
  2. Kayıt oldum girdim mesajlardan sadece gelenlerimi yapabiliyoruz

    birde yaptığımızda ne zaman hesaba para geliyor ?

    YanıtlaSil
  3. http://tr.beruby.com/fjrsatlar/satjn-almadan-biriktir

    Adresindekileri yaparak kazanabilirsiniz.Kazandığınız paranın kaçgün içinde hesabınızda olacağı o bölümde yazıyor.

    YanıtlaSil
  4. Admin parayı nerden alcaz nereye göndercekler parayı ? kredi kartına falanmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hesabınızdaki miktar onaylandığı zaman Paypal hesabınıza yatırılıyor.

      Sil