En Güncel Wallhack // Wallname-Tag [VİDEO KANITLI !] - f

728x90 AdSpace

Trending
4 Eylül 2013 Çarşamba

En Güncel Wallhack // Wallname-Tag [VİDEO KANITLI !]

4 Eylül Güncellenmiş Wallhack

Özellikleri:
 Hotkey: Insert = WH NameTag F12 = Holvest, GM, Skill, HP120, Damage, No Respawn, Dual Bom

 Kullanımı: 
İndirdiğiniz hile dosyasını masaüstüne çıkarttıktan sonra yönetici olarak başlatın(windows 7 ler).Karşınıza gelen ekrana dokunmadan point blank launcherden oyunu başlatınız.Bir mesaj gelecektir.Tamam deyin.Ve hile hazır olacaktır.İyi kullanımlar... 

VİDEO KANIT:



HERHANGİ BİR SORUNU YORUM OLARAK ATABİLİRSİNİZ.





HİLENİN GÜNCEL VERSİYONU:
http://www.ustapc.org/2013/09/en-guncel-wallhack-video-kanitli-5-eylul.html


En Güncel Wallhack // Wallname-Tag [VİDEO KANITLI !] Reviewed by f on 03:53 Rating: 5 4 Eylül Güncellenmiş Wallhack Özellikleri:  Hotkey: Insert = WH NameTag F12 = Holvest, GM, Skill, HP120, Damage, No Respawn, Dual Bom  Kulla...

12 yorum:

  1. eyvallah adminim

    YanıtlaSil
  2. d3d9 değil mi bu?

    YanıtlaSil
  3. oyundan atıyor sımdı admınnn

    YanıtlaSil
  4. admin yardımmm inserte basdıgım gıbı oyun kapanıyo

    YanıtlaSil
  5. oyuna basıyorum başlata basıyorum yazı çıkıyor tamam a basıyorum dahada açılmıyor !! Yardım Admin!!

    YanıtlaSil
  6. birdaha deneyince girdi fakat bu seferde hileyi çalıştırmak için tuşlara bastım ( Insert, f12, f11, f10 vb.) oyundan attı !
    Yardım Lütfen!!

    YanıtlaSil
  7. 1. Hile 1. denemenizde açılmayabilir.2. denmenizde açılacaktır.

    2. Oyuna girdiğinizde hile menüsü otomotik olarak aktif olacaktır.Siz sadece yön tuşlarıyla menünün özelliklerini aktif edeceksiniz.

    Videoda anlatılandan başkka bir şey yapmanıza gerek yok.
    İyi oyunlar.

    YanıtlaSil
  8. Arkadaşlar Birazdan 5 Eylül Wallhacki Paylaşacağım.Video kanıtlı olarak ...

    YanıtlaSil
  9. La Bigetya Özellikler Yazdına Bak Gerçekten Hileye Bak Doğru Bişi Yaz

    YanıtlaSil
  10. Admin Benim pc xP ve çalışmıyor lütfen yardım edermisin ?? Maincit hilelerini hiç çalıştırmaadım bilgisayarımda

    YanıtlaSil