PointBlank Duvardan Geçme&Uçma Hilesi [Videolu Anlatım] - f

728x90 AdSpace

Trending
24 Ağustos 2014 Pazar

PointBlank Duvardan Geçme&Uçma Hilesi [Videolu Anlatım]

PointBlank Duvardan Geçme&Uçma Hilesi [Videolu Anlatım]


Kullanım


Yazılı Anlatım

• İndirdiğiniz dosyada bulunan NxCharacter.dll'yi bir injektor yardımıyla Point Blank' injekt edin.
• Ardından oyunu başlatın.
• Space tuşuna basarak merdivenlere veya duvarlara girebilirsiniz.Ayrıca hilede havada yürüme özelliğide mevcuttur.Aşağıdaki videodan bakabilirsiniz.

Videolu Anlatım



Dll Eksik Hatası Alanlar

Hileyi injekt edip oyunu başlattığınızda dll eksik hatası alıyorsanız indirdiğiniz dosya içerisindeki dllleri System32'ye atın.

Hile Görüntüsü

point-blank-duvardan-gecme

İndir

İndirmek İçin Tıklayın
Alternatif İndir-Sendspace
Virustotal İçin Tıklayın
point blank trainer indir,point blank hile sitesi,point blank güncel hileleri 2014
PointBlank Duvardan Geçme&Uçma Hilesi [Videolu Anlatım] Reviewed by f on 02:20 Rating: 5 PointBlank Duvardan Geçme&Uçma Hilesi [Videolu Anlatım] Kullanım Yazılı Anlatım • İndirdiğiniz dosyada bulunan NxCharacter.dll'yi bi...

8 yorum: