Point Blank Yepyeni Wallhack-AzeCheater Hack - f

728x90 AdSpace

Trending
4 Haziran 2013 Salı

Point Blank Yepyeni Wallhack-AzeCheater Hack



Merhbalar arkadaşlar.Sizlere point blank e ait yeni wallhacki paylaşacağım.Hacki bizzat denedim çalışıyor.

Hackin özellikleri yukardaki resimdeki gibidir.

Hackin kullanımı:
İndirdiğiniz dosyada bulunan   D3DX9_43.dll, msvcr100.dll ve Qmoainx.dll 'yi system32 ye atınız.d3d9'u ise point blank ın kurulu olduğu yere atın.Ve oyunu başlattığınızda hile menüsü aktif olacaktır.Güle güle kullanın.



Point Blank Yepyeni Wallhack-AzeCheater Hack Reviewed by f on 02:54 Rating: 5 Merhbalar arkadaşlar.Sizlere point blank e ait yeni wallhacki paylaşacağım.Hacki bizzat denedim çalışıyor. Hackin özellikleri yukardaki resi...

8 yorum:

  1. puan , ng veya headshot hileleri yok mu ??

    YanıtlaSil
  2. iyi hoş güzel dee. d3DX9_43.dll, msvcr100.dll ve Qmoainx.dll 'yi nereye atıcaz? system32 nerede? buladm ben . yardımcı olursanız...

    YanıtlaSil
  3. iyi hoş güzel de. ben system32 yi bulamadm. tam olarak nerde? bana yardımcı olursanz sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlat> Çalıştır ' a Aşağıdakini yaz ve enterla :
      C:\Windows\System32

      Veya
      Bilgisayar > Yerel Disk C > Windows > System 32 yolunu izle

      Sil
  4. bu kez de oyundan atıyo ya!

    YanıtlaSil
  5. nerden indrlyo? downloada tklyom popi tv çkyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Linke tıklayıp 5 sn bekleyin ve reklamı geç deyin.

      Sil